28 Eylül 2009 Pazartesi

Dış Ticaret ve E-ticaret Eğitimleri



Parasızlığın artık umutsuzluğa dönüştüğü ve insanların boş zaman zengini olduğu şu makus seneyi fırsata çevirebilmek adına yapılabilecek en iyi şey elbette kendinizi geliştirmek.

Eğer, bir miktar paranız varsa, ya da taksitli seçenekleri değerlendirebiliyorsanız , dış ticaret ya da e-ticaret eğitimleri tam size göre. Bunun sebebleri şu; eğitimler nispeten hemen öğren, hemen uygula, hemen sonuç al odaklı ve bu nedenle hızlandırılmış şekilde sunuluyor. Bu nedenle de bir lisans ya da önlisana programı gibi iki / dört sene ayırmıyorsunuz. Bu da zamandan tasarruf demek oluyor elbette. Bunun da ötesinde eğitim veren kurumların bazıları (en azından benim tavsiye edeceklerim) MEB'den onaylı sertifika veriyorlar. Bu da iş arayışınızda sizin için artı bir avantaj manasına geliyor hem de ticari kariyerinize prestij katıyor.

Fakat şu nöansı bbelitmek de şart : Dış ticaret eğitimi veren firmalar ile e-ticaret eğitimi veren firmalar mevcut ve bunlar birbirne karıştırılmamalı.

Lafı uzatmadan sizlere benim tavsiye ettiğim dış ticaret eğitimi veren firmaları yazayım :

1. Expertexim Uluslararası Ticaret Akademisi Sevgili Hikmet Bey'in girişimci akademik şaheseri..

2. Mar Dış Ticaret Okulu Sevgili Üstad Muhammed Mar büyüğümüzün tecrübe dolu mağbedi...

3. ARC Eğitim ve Danışmanlık Sevgili Hocamız Dr. Hakan Çınar'ın bilgi aşılama merkezi...

4. İhracat Platformu Sevgili Recep Heptaş Bey'in kişisel çabası ile oluşturduğu dış ticaret okulu...



Bir de e-ticaret eğitimi veren firmalara göz atalım :


1. Coproline - Commerce Professionals Online - Sevgili Berke Sarpaş'ın başını çektiği bir e-ticaret klasiği haline gelmiş ve kendi ekolunü yaratmış olan okul ötesi merkez..

2. YorkTrade Foreign Trade Ins. Alanında yine adını oldukça duyurmuş e-ticaret eğitim merkezi...



Sizler de araştırmanızı bu firmalara yoğunlaşarak başlatabilir ve gerek kariyerinizde yeni bir adım atabilmek adına gerekse ufku daha net görebilmek adına bu firmaların herhangi birinden eğitim alabilirsiniz..

Şiddetle tavsiyemdir.... :)



Berk PINAR